TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Bara två och en halv vecka kvar

Kategori: Allmänt

Sen börjar jag i skolan.

 

Jag har fortfarande inte hunnit bli nervös. Vet inte riktigt om jag kopplat än eller om det är för att det inte är sååå nära än. Blir nog sjukt nervös kvällen innan. Tur att skolan inte är så stor så man inte hittar i alla fall.

 

Ungarna har en och en halv vecka kvar av sitt sommarlov sen börjar Melle i åk2 och Charlie byter avdelning på dagis till stora barnen.

 

Vi har inget planerat för resten av tiden men det blir väl nån utflykt till hoppas jag.

 

Jag ska fortsätta att rocka ring på wiibrädan på mornarna så fläsket ryker. Vill ju gärna känna mig ok inför hösten.

 

 

 

Nu på lunchen ska vi ut och käka mat på landet och sen sticker jag och Micke och ska prova bil. Nu är det Fiat Punto som är på tapeten. Tre bilar finns här i stan och vi ska försöka hinna titta på dem allihopa.

 

 

Kul kul!!!!

 

 

 

 

//Take9

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: