TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Dag ett

Kategori: Allmänt

Idag startade jag min test på varannan dag-dieten. Det ska tydligen gå ut på att man går på shakes varannan dag och varannan dag äter man normalt.

 

Ska bli spännande och se hur det funkar.

 

Jag behöver inte höra några negativa åsikter.

 

Idag började Charlie kl 10 på dagis och jag var med till en början, men sen märkte vi att han drogs till mig även fast han lekte. Han skulle visa mig saker hela tiden osv. Så vi bestämde att jag skulle åka hem en sväng och hämta honom kl 12. Då har han även ätit där.

 

Vi vinkade i fönstret och han såg glad ut.

 

Jag åkte och tankade lilla Loppan och sen hem.

 

Jag har fått mail från ebay. Mina prylar är skickade! Wohooo. Ska bli spännande att få hem skorna. Klänningen som jag beställde från Haléns skulle komma i början av september.

 

Jag ser fram emot att få klä upp mig.

 

Sen är det ju det här med möhippor och presenter också... jag har bara varit på en möhippa förutom min egen. Det är också nåt jag ser fram emot väldigt mycket. Det är alltid kul att hitta på aktiviteter med ett gäng tjejer. Undrar varför man inte gör sånt oftare. Presenter.... vad ger man brudpar som har allt? Man vill ju gärna ge nåt användbart men ändå nåt som är unikt, speciellt och perfekt :)

 

Höga krav va?

 

Det roligaste och mest nervslitande är ju tårtan jag ska göra. Men jag är taggad och har studerat blommorna jag ska dekorera tårtan med så nu vet jag hur jag ska göra dem. Wonderful!!

 

Shit vilken seg dag :(

 

Om 20 min ska jag hämta hem lillskiten och sen ska jag åka tillbaka en timme senare för att hämta stora killen från skolan... suck...

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • elinor säger:

    Lust å göra en till tårta? hehe ;-p

    jag kör nog bara shakes och motion.tråkigt men måste fan!

    2010-08-24 | 14:57:54
    Bloggadress: http://fundilera.blogspot.com

Kommentera inlägget här: