TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Dålig sömn

Kategori: Allmänt

Inatt har jag sovit så oroligt när jag väl sovit.

 

Först somnade jag jättesent eftersom Charlie vaknade och skrek titt som tätt. Sen när jag väl somnade väcktes jag igen av en incident som gjorde mig lite uppskakad så jag vågade inte somna om. Skriver inte vad här.

 

Jag pratade med barnen i morse när de vaknade och de gick med på att hålla sams och spela Pokémon och jag fick sova lite ostört.

 

Jag har sån träningsvärk i ena vaden och i hela midje/magregionen efter igår. Det är lite kul. Men synd att jag inte stretchade vaden mer. Det gör oooont när jag går.

 

Vi käkade rester till lunch och såsen var till och med godare idag.

 

Barnen ska få varsin bulle efter maten.

 

 

 

Nä, fy va jag är mossig.

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Dina tårtor var ju skitfina! Du borde starta eget. Det skulle gå asbra. Som sagt så finns det ju inte många som gör dessa tårtor och efterfrågan verkar vara stor med tankte på responsen till inlägget

    2010-08-03 | 14:34:02
    Bloggadress: http://donsueco.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ja, men en dag kanske? Det är ganska unikt i sverige än så länge :9

    2010-08-03 | 15:40:05
    Bloggadress: http://donsueco.blogg.se/

Kommentera inlägget här: