TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Efterlängtat besök och bullbak

Kategori: Allmänt

Idag hade jag bara en sak planerad och det var att åka till P på fika. På vägen dit ringer telefonen och jag ser att det är brolle!!!! :) Happy happy!!!

 

Det var säkert över ett år sen vi pratade med varandra och det har känts. Jag blev överlycklig för han har ju varit där varje dag i flera flera år och det har varit tomt utan honom. Han och familjen var i Västerås och vi bestämde att de skulle komma över på eftermiddagen. Jag bjöd på en enkel spaghetti med sås till middag (det är ju inte jag som är kock ;-)  )

 

Vi drack kaffe på altan medan ungarna brottades i studsmattan. Nu är det förbjudet för studs när de är flera om en studsar ska de andra sitta i mattan. Och stora barn får inte studsa när de små är innanför skyddsnätet. Men som sagt... de brottades alla fyra.

 

Ungarna tröttade ut varandra och det var dags för hemfärd.

 

Charlie var så trött att han grinade sig igenom toabesök, dusch och nattning.

 

 

Nu står jag och bakar bullar. Micke har ju börjat jobba igen efter semestern, så jag tänkte att det var dags att skicka med honom lite fikabröd igen.

 

 

Men den här gången ska jag INTE glömma bullarna i ugnen som jag råkade göra förra gången.

 

 

 

Det har varit en bra dag. Jag är trött men glad. Blir nog tidig kväll ikväll.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: