TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Helgen är här

Kategori: Allmänt

Inte för att det spelar nån roll för mig som ändå har helg hela veckan... den enda skillnaden är väl att Micke inte jobbar.

 

Jag i alla fall sett till att Melle har nåt skoj att se fram emot i morrn. Han ska följa med moster till Munktorp.

 

 

Jag får väl se vad jag kan roa mig själv och Charlie med i morgon. Inte för att det är min uppgift att underhålla honom när vi är lediga båda två och jag skulle helst av allt bara få släppa allt och dra härifrån.

 

Så jäkla less är jag nu.

 

 

 

 

Jäkla skitsommar.

 

 

 

Det har INTE varit skönt att ha barnen hemma så här länge. Sen får alla "duktiga" mammor säga va *piip* de vill om att barnen ska vara hemma med sina föräldrar. Jag skiter fullständigt i dessa åsikter och anser att barnen har mycket roligare att få vara på dagis/fritids även ett par veckor under sommaren.

 

 

Man ska inte behöva gå varandra på nerverna till den grad att man bara går och är sur och irriterad hela tiden.

 

 

Aktivera dina barn, hör jag titt som tätt.... jag tänker inte släppa lös mina åsikter om det. Det enda jag säger om det är att ha en åsikt efter fakta.

 

 

Det är i alla fall skönt att höra andra mammors liknande känslor och åsikter och att man inte är ensam om att känna på detta vis. Men så har ju dessa mammor barn i samma ålder som mina också. Är man inte i samma sits tror jag inte att man kan sätta sig in i hur det känns ibland.

 

 

Och ja, jag skriver ut här i bloggen alla negativa känslor just för att få det ur mig. Jag skriver även de positiva men de sticker inte i ögonen som de negativa därför märks de inte. De positiva blogginläggen väcker inte samma känslor som de negativa. En del känner *Guuud så skönt att det är fler som har det som jag* . Det är skönt att veta att man inte är ensam med att känna sig värdelös och kvävd.

 

*andas in..... andas ut*

 

 

 

 

Snart ska lilldemonen läggas för natten och vi vuxna ska väl äta fredagsmat antar jag.

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Linda säger:

    du är absolut inte värdelös!!!! självklart orkar man inte hålla på att aktivera gnäll-ungar =/ man vill ju själv ha lite semester... jag har förut varit en sån som vill ha mina barn hemma alltid, länge osv... men det var INNAN jag fick en 3-åring!!!!!

    2010-08-06 | 20:33:28
    Bloggadress: http://www.lindisen81.blogspot.com
  • Viktkamp säger:

    tror det är helt normalt att känna så ibland..

    2010-08-07 | 09:37:35
    Bloggadress: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: