TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

I´m so happy

Kategori: Allmänt

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Bilen... det blev inte Kia Picanto utan en Peugeot 107.

 

 

 

En liten loppa :)

 

 

Den är så fin och kändes bra att åka i. Micke fick provköra... det är ju ändå han som kommer att ha den mest. Jag och barnen kommer ju att ha stooora bilen eftersom vi går i skolan. Dvs, jag kommer att lämna och hämta barnen när jag åker till och från plugget.

 

Jag är glad om jag får låna lilla loppan någon gång i alla fall.

 

 

Skitbillig årsskatt var det också, 495kr bara!

 

Tur egentligen att vi kollar ny bil för det fick upp våra ögon lite då vi kollade igenom försäkringar. Vi märkte nämligen att vi betalar hutlöst mycket på vår försäkring på volvon. Nu är det dags att byta för att betala 6000kr/år i skatt är inget vi har lust med.

 

När vi kollade upp ny försäkring kunde vi spara 1000kr/år. DET är mycket pengar tycker jag.

 

 

Men i alla fall så har vi hittat vår andrabil och Micke är glad :)

 

 

Är Micke glad så är jag glad.

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: