TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Ja jäklars!

Kategori: Allmänt

Skulle tanka idag.

 

Hamnade bakom en "dam" i en skrotbil.

 

Damen (40+) kunde tydligen inte bestämma sig för var hon skulle ställa sig så hon snigelkör och tar upp två "filer". När jag sen stannar och backar för att komma om henne och ställa mig vid pumpen, jag då backar hon också och blockerar mig IGEN!

 

Tror ni inte då att det kommer en jäkel och kör om henne på insidan och tar "min" pump?????

 

Bara för att damen (säger det mellan tänderna) tydligen har köpt sitt körkort på postorder och inte har någon aning om alls hur man beter sig ute i trafiken.

 

Hetlevrad som jag är (NOT) råkade jag trampa liiiite för hårt på gasen och tjöt iväg till pump nr 1 där en farbror står och har sett hela incidenten.

 

Han tittar på mig där jag sitter och försöker andas lugnt... tittar på mig med glimten i ögat och nickade förstående mot mig som sitter och är otroligt uppretad. Jag skakade uppgivet på huvudet och han log :)

 

Farbrorn vid pump nr1 förstod min frustration mot damen med postorderkörkortet.

 

Det kändes skönt. Att det inte bara var jag som tyckte att hon var en fullkomlig idiot som inte borde få sitta bakom ratten.

 

Jaja... jag kanske inte skulle ha däcktjutit men jag skyller på automatlådan i bilen... och att bilen är så otroligt lättgasad ;)

 

Jag fick bensin i alla fall och åkte vidare.

 

 

Hoppas att tanten tar med sig karta nästa gång och lär sig hur man planerar sin körning.

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: