TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Nejje!

Kategori: Allmänt

NEj nej nej.... jag hade helt glömt bort att vi skulle till BVC på treårskontroll idag. Fick en sån minneschock som man får ibland när man kommer på nåt man egentligen hade glömt. Det suger till så där i magen och man blir kallsvettig.

 

Vi ska dit kl 15.30 och jag ser inte fram emot det idag. Charlie är inte medgörlig nu. Dels för att han är i värsta treårstrotsen och dels för att han är trött efter dagis. Nu försöker jag ladda honom med äppelenergi och hålla honom lugn innan vi ska sätta oss i bilen igen. Risken är stor att han somnar i bilen på vägen dit men den risken får jag ta.

 

Hoppas att han är glad och snäll när vi kommer fram och gör det BVC-tanten ber om.

 

Jag och P var ju på maxi och handlade lite på hennes lunch. Vi käkade korv och jag tog två korvar utan bröd. Nu käkar jag två äppelklyftor och känner hur magen sätter igång.

 

Äpplena kostade förresten 1kr/kg, Jona Gold. Stora, röda äpplen som är helt ok faktiskt.

 

 

Nä nu är det dags att förbereda för BVC.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: