TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

De är äntligen tysta...

Kategori: Allmänt

Inte mycket har hänt sen senast... vi har köpt en bil som är kul att köra. Jag har varit och handlat med P på Maxi, pratat med M om tårtor och klänningar, beställt en klänning som jag ska ha på bröllopet/en i oktober.

 

Jag har beställt min almanacka som förhoppningsvis kommer om en vecka.

 

Idag har vi handlat jag och barnen. Sen käkade vi "lunch" för 30kr för alla tre. Inte illa.

 

Sen åkte vi till Biltema för att köpa en bilstol till Melle. Micke åkte iväg med stolen i morse så nu är den i lilla bilen på stationen.

 

Vi har även hunnit med att inhandla en födelsedagspresent till L som har kalas på söndag.

 

Tänk va mycket man måste tänka på och göra.

 

Om inte jag tänkte på det vem skulle då göra det?

 

Jaja, jag har även hunnit med att få min ersättning idag och jag kollade igenom ekonomin. Pengarna är redan slut. Så kan det gå när man inte har någon inkomst men ändå har en massa utgifter.

 

Jaja... om två år får jag hoppas att jag har ett bra jobb med hyfsat betalt.

 

Diskmaskinen har plockats ur och i och ur och i igen...

 

Nästa vecka börjar Melle i skolan och jag ska skola in Charlie på nya avdelningen på dagis. På onsdag har jag pedikyr inbokat. Måste ju använda presentkortet jag fick för nästan ett år sen...

 

Just ja... på tisdag ska jag på kryddparty hos P. Ska bli trevligt.

 

Nästa helg blir det kalas igen. Kusin T blir tre år. Ska göra maränger till kalasen :)

 

 

Nu sitter vi i soffan och har precis intagit mellanmål. Barnen tittar på Toy story och de är tysssssssta, aaaaah!

 

 

Ska nog slänga mig raklång i soffan jag med när de ändå är tysta.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: