TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Blå blå läppar....

Kategori: Allmänt

Lördag morgon kl 8 ringer väckarklockan. Det är dags att dra upp familjen för en tripp till badhuset. Frukost och packning - check!

 

Vi bredde ut oss på gräset mellan två plaskpooler för det eventuellt skulle komma fler och ha plats vid oss.

 

Charlie ville absolut gå in till stoooora bassängen så det var ju bara att följa med. Men jag övertalade honom att hoppa ner i barnbassängen där det är varmt och skönt :)

 

Han är helt tokig den ungen. Inte rädd för fem öre. Men det är bra det. Det är nog så jobbigt med Melle som får halvpanik om han inte har simdyna på sig.

 

Lunch och glass sen vidare ner på cityfestivalen.

 

Charlie var jättetrött men det gick bra ändå. De fick varsin klubba innan vi åkte hem.

 

På vägen hem åkte vi förbi statoil. Bollen som jag ville ha till Charlie kostade 149kr och det var helt ok att köpa loss den utan stämpelkort. Jippie!!

Vi åkte förbi Media Markt och köpte två sladdar till pappas ljud till tvn. Micke fixade medan jag gjorde annat. Ungarna hoppade studsmatta.

 

Hem till kl 16 då fotbollen började. Micke städade köket för jag fick tokspel och vägrade allt när jag såg berget på diskbänken.

 

Nu lagas det mat här hemma. Syrran gör grillspett och potatisen kokar på spisen.

 

 

 

Det ska bli gott.

 

Jag är så glad att de bor så nära.

 

 

 

 

SOLSTING!!

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: