TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Min bästa vän och shopping i Stockholm

Kategori: Allmänt

Jag är så glad att jag har en make som Micke. Han gillar att gå i affärer med mig... han håller min hand när vi promenerar, han är ärlig och säger så kloka saker när jag är ute och cyklar.

 

Han är helt fläng i skallen och har en humor som få.

 

Vi behöver inte prata för att förstå varandra... ibland räcker det med en blick (och då menar jag inte bara onda ögat)

 

Jag trivs så otroligt bra ihop med honom och tyvärr resulterar det i att jag, 31 åriga Tania, blir 14år och jätteklängig. :P

 

Vill gärna krama honom så ofta jag kan och får... och även när jag INTE får. Då är han snäll och låter mig krama honom ändå.

 

Åh... jag är så full av kärlek att jag snart spricker.

 

Underbara Micke ♥ ♥ ♥

 

 

 

 

Vi var ju i Stockholm idag jag och Micke. Bara för att få vara tillsammans och komma hemifrån. Det var så otroligt skönt och avslappnat. Vi strosade omkring och tittade i affärer. Det var meningen att jag skulle köpa en massa nya kläder till skolstarten men efter en tripp in i provhytten tappade jag sugen helt och hållet. Men det ska jag inte gå in på nu.

 

Det blev en massa kläder till killarna istället. Melle fick ett par braggjeans, en luvtröja, en träningsoverall med luvjacka, strumpor, en märkessköld till sina simmärken och så fick han en klocka. Han blev överlycklig för klockan och älskade kläderna.

Charlie fick en adidasoverall, strumpor och två tröjor.

 

Det är så kul att köpa kläder till killarna för de blir så himla glada. Melle känner sig så snygg och häftig och med all rätt. Han bär upp kläderna riktigt snyggt. För Melle blir det bara typ jeans och luvtröjor, coola killen. Ibland vill han vara lite proprare och då sätter han på sig en häftig skjorta istället. Han vill gärna vara snygg, min Melle pelle.

 

Charlie bara älskade en blå tröja han fick och ville gärna sova med den. Jag övertalade honom att hänga den på stolen istället och sätta på sig den i morgon istället. Som tur var gick han med på det. :)

 

 

Först åkte vi till Luma och Adidas Outlet. Hade jag haft en massa pengar hade jag köpt skooor. Jag älskar skor.

 

Vi käkade libanesiskt till lunch i Kungshallen. Jag tycker det är ett smart ställe med en massa olika sorters restauranger och så delar alla på sittplatserna. Så har de på Tuna Park också. Varför inte i Västerås??

 

Vi gick vidare och hamnade vid slottet där jag höll på att kissa på mig :) tog t-banan till centralen och tömde blåsan.

 

Mina stackars fötter fick sig en törn av dagen idag. Trots skavsårsplåster fick jag så ont så ont att det nu känns som att jag är skinnflådd på fotsulan. Jag fick till och med skavsår av skavsårsplåstret. Skitplåster!

 

Men vädret var underbart. Inte så mycket folk i butikerna och världens bästa sällskap.

 

Vi hann med en kaffepaus på Wayne´s Coffee  också innan vi gav upp och åkte hem igen.

 

Pappa hade killarna och kom hem med dem strax innan kl 20 så jag hann sova en stund i soffan innan de kom hem. Såååå skönt.

 

 

 

 

 

Nu ska JAG massera MICKES fötter.... bara för att jag är så snäll.

 

♥ ♥ ♥

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: