TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Sol och vind

Kategori: Allmänt

Vi har varit inne hela dagen fast med altandörren öppen så vinden har tagit sig in i huset och kylt ner oss.

 

Det blåser som sjutton ute.

 

Snart ska vi åka ut på landet och checka in den nya ankan. Melle ville vara med nonno så han får sova där i natt. Får se om det blir nå bad i morrn eller inte. Det beror ju helt på vädret. Vi planerar in en tripp till Cosmonova också. Ska titta på Monsters of the sea 3D. Den verkar häftig. Det är inte allt för dyrt heller. Då går vi både på Cosmonova och sen på naturhistoriska. Charlie får vara hos farmor om hon orkar med honom. Kanske måste fråga först ;)

 

Killarna sitter och käkar korv och strips nu. Jag och Micke ska käka kebab ikväll.

 

Just nu sitter vi och tittar på ett så sjukt program på tv4 sport. De tävlar om vem som kan äta mest cheeseburgare, doughnuts och makaronilåda. Tyvärr hade de en kamera i spyhinken och den används flitigt.

 

Förstår inte vad det har med sport att göra men, kul program :P

 

Just ja, jag har gjort en intresseanmälan till Actic på ett träningskort för 199kr/mån. De har ett erbjudande nu på ett visst antal kort. Hoppas att jag blir en av dem som får ett sånt billigt kort. Då ska jag börja träna som tusan för att få ordning på den här kroppen. Skulle vara kul att kunna åka och träna med Micke nån gång. Får väl skicka över ungarna till syrran. Vi får byta barnvaktstjänster. Jag tar hand om Tonisen när de vill träna tillsammans och de får mina monster när jag vill träna med Micke. Låter ju som en utomordentlig plan ju. Smarta jag!

 

 

Ah... nu fick jag svar på vad det var för konstigt program på sporttvn. World´s weirdest sports. Nu testar de taser guns på varandra. Alltså för er som inte kan engelska är det typ en elpistol. Aj aj aj!

 

Men men, vad säger man... killar!

 

Mmmm kebab... tror jag ska festa loss på en kebabsallad ikväll.

 

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Bibi säger:

    Mmm.. Vilken sallad sen då!!



    Vet inte om barnvaktstjänsten är så jämn, två vilda mot en lugn liten gofis.:)



    Tack för resten av inte en kebabsallad:)

    2010-07-18 | 21:26:23

Kommentera inlägget här: