TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Utflykten till Stockholm - Naturhistoriska

Kategori: Allmänt

Det var en låååååång väg till Stockholm idag. Jag fick nämligen sitta bak mellan två tjattertrattar som inte var tysta en sekund. Mina öron blödde.

 

 

 

 

Väl framme var det smockat med folk och det stod SLUTSÅLT på den filmen vi skulle gå på. Tur att jag förbokat biljetterna... tog en kölapp och såg med fasa att det var 100 (!!!) nummer kvar och bara en halvtimme innan de släppte våra förbokade biljetter till försäljning. Jag som trodde att det skulle räcka med att vara där en halvtimme innan...

 

Men tjejerna i kassorna rasslade fram numren och vi hann få våra biljetter med tio minuter till godo. *pust*

 

Filmen var ok. Kul med så stor duk men mina ögon klarar inte av 3D så bra trots glasögon under 3D-glasögonen. Testade utan också men fick så jäkla ont i skallen av det så jag gav upp.

 

Efter filmen gick vi runt och tittade på döda djur och benbitar osv :)

 

 

 

Grabbarna grus...

 

 

 

 

Stooooooooor!!!

 

 

 

 

Melle mäter läskig skalle.

 

 

 

 

Micke undrar var snabeln är *fniss*

 

 

 

 

Melle har hittat en MED snabel!

 

 

 

På vägen hem var det inte många som var tuffa. Melle slocknade som ett ljus.

 

 

 

Mysig dag helt enkelt.

 

 

 

 

//Take9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: