TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Wohooo

Kategori: Allmänt

Kikade lite på statistiken och höll på att tappa hakan. Hela 33 besökare idag!!

 

Funderade varför och kom på att det är nog Beckahs förtjänst. Kommenterade lite i hennes blogg och sen där... fjong sa besöksmätaren :-)

 

Alltid kul med nya läsare även om de bara kommer en gång.

 

 

 

 

 

Annars då... jo jag och Melle var på Löga idag för dagens simlektion. Han var otroligt duktig idag och jag var så stolt över honom. Vi ska upp tidigt i morrn och åka till badet igen.

 

 

Sen var vi hem och käkade och jag gjorde mammas tårta. Det blev chokladpudding, banangrädde och pannacotta toppad med bärsås.


 

 

Alla åt och tyckte om den så jag är nöjd. Den blev somrig och fin, tycker jag.

 

 

 

Jag åkte iväg med Petro för att leta present till mamma och hittade en bh och ett par 3/4-byxor. Nöjd med mina inköp åkte jag hem och hämtade killarna och tårtan. Ut på landet!

 

Spelade lite fotboll med Charlie tills han gjorde illa sin stortå och behövde åka hem. Det är tungt för lille bus nu för han är inne på sin 4 natt utan napp. Vi har försökt flera ggr att ta bort den men så har han blivit sjuk och otröstlig och jag har inte haft hjärta att neka honom den trösten. Men nu är den väck på riktigt och han verkar ta det bra.

 

Just ja... jag beställde en bok till Charlie från Beebook till hans 3-årsdag. Det kommer att bli en perfekt födelsedagspresent och han kommer att älska att se sig själv i boken. Prins Charlie är bokens titel. Så jäkla häftig idé med böcker där barnen får vara med i sagan med både namn och bild. Rekommenderas starkt!! Fick nys om Beebook från Beckah.

 

Jag vill även få tag i en sån där fotboll som de har på statoil. En sån som man får om man samlar stämplar osv osv. Fast jag vill KÖPA en sån fotboll. Orkar inte hålla på och samla stämplar. Tar för lång tid. Ska gå in och fråga på Statoil om de kan sälja en åt mig istället. Charlie älskar fotbollar.

 

 

När vi kom hem var det bara sanering av smutsig Charlie och sen i säng. Kvällsbesök av familjen på andra sidan. De kom med en urgod smörgåstårta. Jag tog fram tonfisksallad och gjorde kall saft.. mmmm... sen blev det fotboll på tvn.

 

Micke dricker ööööööööööl :-)

 

 

 

 

 

Nu ska jag ta näsdroppar i ena näsborren och lägga mig i säng. I morrn ska vi vara på badet redan kl 9.

 

 

 

//Take9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: