TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Beslutsångest

Kategori: Allmänt

Ingen bil och så har jag Charlie hemma.

 

Tanken var att jag skulle måla undersidan av balkongen idag men ångrade mig genast när jag kom på att Charlie är ledig från dagis på måndagarna. Jag har försökt mig på att måla med Charlie hemma tidigare och det var ingen höjdare.

 

Men nu till orsaken till min beslutsångest.

 

Vilken färg ska jag måla med?

 

Första tanken var att fortsätta måla svart eftersom väggen upp till "taket" (undersidan av balkongen) är svart och balkarna i altantaket är svarta. MEN det kommer ju bli väldigt mörkt.

 

Vitt blir ljust men skulle det inte se konstigt ut?

 

Och skulle det inte bli smutsigt då eftersom det regnar in från balkongen och ner genom golvplankorna?!

 

Jag tror att jag skjuter upp målningen på framtiden. Jag har i alla fall fyra dagar på mig.

 

 

 

I morgon fyller lilla K 3 år. Jag ska ta med Melle till TRU ikväll och köpa tjejleksaker. Jag får ju aldrig göra det annars ju ;-)

Jag tror att jag vet vad jag ska köpa och det ska bli så kul att ge henne det.

 

 

Hehe, nu ligger Charlie och tittar på mig med kärleksfulla ögon... undrar vad han vill ha nu då.

 

 

Ska vara lite lat nu och lägga mig i soffan och dega en stund.

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: