TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Fick inget veta...

Kategori: Allmänt

Nej, jag har inte fått nåt brev idag från skolan. Då borde jag ju rimligtvis få det i morrn alltså.

 

 

 

Pappa fyller 60 år idag HURRA HURRA!!! Jag åkte ut direkt efter jag lämnat Charlie på dagis. Jag och Melle hjälpte pappa att städa både ute och inne. Fixade det sista till tårtorna. Sen var det dags att åka med Melle till simskolan. Idag gick det inte fullt så bra som tidigare. Det blev en del okoncentration och "tävling" med andra hur snabbt han kunde ta sig över till andra sidan. Vilket resulterade i benspark istället för riktigt bensimtag.

 

Bättre koncentration i morrn. Han fick sig en varning.

 

 

Efter simningen åkte vi direkt ut och började fixa med maten och fikat. Jag har haft så mycket att göra idag så min hjärna hänger inte riktigt med längre. Jag säger konstiga saker och beter mig som en person som borde spärras in. Tur att folk tar mig som "rolig" istället för weird. Eller... vad vet jag egentligen. De kanske bara är artiga :-)

 

 

Nu är vi hemma i alla fall efter en lååååång, varm och stressig födelsedag. Pappa är nog nöjd och det är huvudsaken. Charlie slocknade i bilen på vägen hem men vaknade när vi kom hem så jag kunde duscha av honom landet. Sen tog det inte lång tid innan han stöp i säng. Melle spelar Super Mario Galaxy 2. Micke sitter och gör nåt jobbrelaterat.

 

 

Jag ger upp för idag och slänger mig i sängen och glor på tv alternativt insidan av mina ögonlock.

 

 

Ha det!

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: