TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Hemska hemska natt

Kategori: Allmänt

Somnade som en prinsessa igår bredvid min underbara make. Vaknade i helvetet, fortfarande bredvid min underbara make men ändå i helvetet.

 

Den där känslan av att hela rummet snurrar och hur man än försöker sluta så flämtar man och kallsvettas om vartannat.

 

Fylla kanske ni tänker... nä inte den här gången.

 

Jag hann till badrummet i alla fall innan kroppen gjorde uppror. Ska inte gå in i detalj men efter ca tre timmars krampande i badrummet däckade jag på golvet med ett lakan som täcke. Det var länge sen jag mådde så här dåligt.

 

Midsommarfirandet är inställt!!

 

Nu har jag i alla fall fått i mig ett glas cola utan några känningar så en riktig magsjuka var det nog inte.

 

Men det blir ingen matlagning för min del idag i alla fall. Vill ju inte riskera spridning i fall att.

 

 

 

Hoppas Micke vaknar snart.

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: