TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Konstiga skor

Kategori: Allmänt

Jag har lagt bud på ett par konstiga träningsskor på Ebay.

 

Ni vet ett par såna där med konstig sula. Det ska ju tydligen vara bra att promenera i såna och man kan ju i alla fall testa.

 

 

 

Jag tänkte prata lite om min framtid...

 

 

På onsdag eller torsdag får jag veta om jag kom in på skolan. Jag har ju sökt in på YH-utbildningen redovisningsekonom. Det är med blandade känslor och hopp jag väntar på det svaret. Jag vet inte om jag blir ledsen om jag inte får en plats. Men jag borde ju bli det eftersom jag inte har någon direkt annan plan om jag inte ska plugga.

 

En annan fundering är om jag och pappa ska köra igång med nån restaurangverksamhet igen. Vi har en på G, men det är sååååå mycket som ska kollas upp och så vidare...mer säger jag inte.

 

Meeeeeen, det är ju det där med restaurang igen... jag har ju mina krav och villkor som ska uppfyllas om jag ska hänga på.

 

Nu ska jag lägga ner för ikväll och slänga Charlie i badkaret.

 

Lilltjuven snor chips från Micke och Cola från mig...

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • elinor säger:

    Ohh öppna! och fixa en underbar italiensk buffe till mitt bröllop!! :-D

    2010-06-20 | 21:12:03
    Bloggadress: http://fundilera.blogspot.com

Kommentera inlägget här: