TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Out of order

Kategori: Allmänt

Det har gått flera dagar utan att jag behövt skriva av mig.

 

Jag har varit ute på landet varje dag. Solat, snickrat, byggt studsmatta, grillat, lekt med barnen, letat hund i skogen etc etc. Åkte även en sväng till Åsby trädgård med Bibi och Martina. Det var jättemysigt. Om man bortser från att Bibi fastnade i telefon typ genom hela Åsby.

 

Vi fikade och jag köpte två fina hjärtan som nu hänger ute på altan.

 

Igår hämtade jag upp Petro på kvällen för jag skulle bjuda på fika. Det blev smulpaj med vaniljsås. Bibi och Basse kom också över och fikade.

 

När jag skjutsat hem Petro gick jag och la mig.

 

Idag... ja, vad ska jag säga...

 

Vaknade kl 7 för att Charlie var på väg ner. Jag stängde grinden och satte på tvn, sen gick jag och la mig igen. Som varje helg finns det inget att gå upp för. Har ingen tid att passa och det jag vill göra kräver att jag lämnar huset och då blir det som det blir om jag gör det. Så jag sitter här istället och blir på sämre och sämre humör.

 

Det är bättre på vardagarna.

 

Som tur är så sov Melle ute på landet, så han blir road i alla fall. Charlie har hittat Melles DS och sitter och spelar "Sette Majjo".

 

Usch, jag vill inte vara hemma.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: