TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Paintball

Kategori: Allmänt

 

Jag är rädd!

 

Jag har lovat att vara med och spela pain(t)ball på lördag.

 

Mickes arbetskamrater från stora sthlm kommer ut hit till lilla Västerås. Vi ska först ut till The Rock och spela paintball i tre timmar sen hem och grilla på fina altanen.

 

Jag har aldrig spelat paintball och det är just för att jag är rätt för plötslig oväntad smärta.

 

Smärta som jag vet kommer, tex tandläkarens borr, barnmorskans spruta osv, klarar jag av utan bedövning för det kan jag förbereda mig på. Men det här... att hela tiden springa runt och vara rädd för att det kommer att göra ont. Herre jisses vad har jag gett mig in på.

 

Jag har bilder i skallen på att de små färgkulorna kommer att träffa så illa att de fläker upp stora köttslamsor i häcken på mig... smashar in i näsan och jag blir alldeles vanskapt... träffar fingrarna så huden spricker som på välgrillade korvar.

 

 

ojojoj...

 

 

Jag plåååågas av ovissheten.

 

 

 

 

//Take9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: