TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Glömmer

Kategori: Allmänt

Jag har massor att skriva men när jag väl sätter mig så försvinner allt.

 

Idag har vi haft en tråkdag jag och Melle. Vädret har ju inte bidragit med nåt positivt heller förutom att jag är barnsligt förtjust i åskan.

Vi åkte till återbruket med lite skräp, till Bilia för att hitta ett fäste till pappas GPS som jag haft sönder. Tyvärr så är pappas GPS en relik så självklart fanns det inga tillbehör till den.

 

Vi plockade upp Basse och Felizia och åkte till Media Markt istället. Köpte en NY GPS till pappa, snäll som jag är :)

 

Fick pannkakor ute på landet.

 

Hämtade Charlie som fyller på min bägare med lycka varenda gång jag hämtar honom från dagis. Han lyser upp som om han inte sett mig på flera år. Min lilla stjärna. Han gör mig så glad.

 

 

Nu sitter han och spelar DS och jag får en stund här vid datorn.

 

Micke är på Kick off i shlm men mår inte så bra så han kommer nog hem tidigt ikväll. Stackarn, hans kropp gillar inte att pendla. Micke behöver semester. Han skulle behöva åka utomlands och ligga på stranden i solen. Tyvärr har vi inte ekonomin för det just nu. Men jag skulle helt klart vilja skicka iväg honom på en resa.

 

 

Nästa vecka fyller pappa 60 år och om det är någon som vill ge honom en present så köp på presentkort på BYGGMAX. Det ger honom så mycket mer än en blomkvast eller nåt annat som bara skulle ligga och samla damm.

 

Jag själv har en hemlig present till pappa som ingen får veta. Kanske inte ens efter han fått den. Hehehe...

 

 

Nu glömde jag till och med att jag satt och bloggade... började surfa runt på andra sidor osv. Knas!

 

Kanske bäst att publicera nu innan jag glömmer igen.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: