TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Tomt

Kategori: Allmänt

Det känns tomt och hopplöst i mitt hjärta. Det känns som att jag jobbar i motvind. Det känns som att tiden står stilla om inte jag flyttar visarna.

 

Jag vill ge barnen upplevelser och familjeskoj som de kan komma ihåg när de växer upp. Nåt de kan se tillbaka till och kanske lägga som grund för sina egna familjer och så...

 

...men det känns som att jag är ensam om att känna så.

 

Det känns som att jag är ensam om att vilja skapa familjeminnen hos barnen.

 

Jag vill göra familjesaker tillsammans med någon som VILL göra det... inte någon som bara är med för husfridens skull.

 

 

 

 

 

 

Jag känner mig ensam.

 

 

 

 

 

//Take9

Kommentarer

  • Tinis säger:

    Vad fina dina barn är!



    Förresten så tror jag att dina barn kommer att tänka tillbaka på sin tid som barn som den bästa tiden med den bästa mamman! Man behöver ju inte alltid "göra" nåt speciellt. Många gånger räcker det ju att bara sitta och rita med dem eller gå på promenad eller sitta och prata och skratta med dem... Så jag tror inte att de tar stryk av att ni inte har en massa aktiviteter inplanerade hela tiden. =) De älskar dig för den du är!



    Om det var det du menade!



    KRAM!

    2010-06-29 | 21:06:14

Kommentera inlägget här: