TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Vackert

Kategori: Allmänt

Vackra klänningar, vackra människor, vacker stämning, vackra blommor.

 

Jag, Micke och Charlie la oss i sängen med en skål godis och tittade på svt som sände bröllopet.

 

Det är så kul att titta på alla fina klänningar som glider fram (en och annan stapplade alternativt vaggade fram). Själva ceremonin var också jättevacker och blödig som jag är släppte jag en tår när prins Daniel bölade som en människa han är.

 

Folk verkar tro att de är plastdockor som bara är till för att visas upp i tv. Så som folk snackar illa om dem. Va fasen, låt dem va.

 

 

De fick ett fint bröllop och vädret höll i sig. Kul för dem!

 

 

Vi åkte ut på landet och grillade runt halv sju. Pappas kusin är i schweden och grattar honom så vi käkade lite tårta också.

 

Melle blev kvar när jag, Micke och Charlie åkte vidare till Maxi för att panta flaskor och handla snacks och cola.

 

 

 

 

Jag kom just på att jag har världens snyggaste och goaste man :)

 

 

 

Måste nog utnyttja det.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: