TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Wow

Kategori: Allmänt

På bara en och en halv månad har jag belönats med över 800 läsare :)

 

Det sporrar mig att fortsätta blogga.

 

Jag har ju absolut inte för avsikt att "tävla" med de stora bloggarna med flera hundra besökare per dag. Jag nöjer mig gott och väl med att skriva så pass intressant att personer jag känner/har känt/vet vem jag är vill fortsätta att läsa det jag har att berätta.

 

Ibland kanske jag är skittrist... jag vet... men då är det ju skönt att veta att det i alla fall finns en skara människor som bortser från det tråkiga för de vet att det kan komma nåt skoj ut mina bloggar också.

 

Men det är väl som med de flesta andra bloggare... man skriver för sig själv och de som läser är bara en mycket trevlig bonus.

 

 

 

Nu ska vi åka och käka pizzabuffé.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: