TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

BILDBOMB!!!!!

Kategori: Allmänt

Micke frågade mig igår om jag hade en försenad 30-årskris och det kanske jag har :-O

 

Jag hittade en massa brev, gamla skolgrejer och en hel del foton.

 

Tyvärr finns det för många fina foton jag vill lägga upp. En del roliga bilder med en massa gamla vänner på. Men jag lägger inte upp bilder utan ett godkännande av personen på fotot först.

 

Scannern har "gått varm" nu på förmiddagen och detta är resultatet av en del utvalda bilder.

 

 

 

Tania
Ålder ca 3år - pannkaka är gott
Tania
Ålder ca 7år - fotomodell redan då ;-)
Ååååkej... vad har vi här då?
Ett par psychosisters i Italien.
Här hade vi gjort hemska frisyrer på varandra.
Istället för hårstylingprodukter använde vi (läs jag) NIVEA
i min systers hår.  Året var väl kanske 1992?!
Mortitia Adams
Weeee... där har vi "this one time at band... ehm... practise" Så gjorde jag ingenting annat med mina trumpinnar än att spela med dem ;-)
År 1996
Bästisar i stugan någonstans i ingenstans
Studentmaskerad 1997
Ojojoj... här var man cool och hot...
Första bilden: Året var 1996 hemma hos fam.B.
Andra bilden: År 1999 Det är soligt på Rhodos.
Sist men inte minst ett kompisfoto på mig, Mia och Martina.
Som sagt... en bild säger mer än 1000ord.
//Take9

Kommentarer

  • Tina säger:

    Hur kunde jag tillåta Niveafrisören att komma nära mitt hår??? Iiieee!!

    2010-05-10 | 16:02:33
  • Martina säger:

    Jag var inte pigg på den kompisbilden, du... Jag minns vad jag hade gjort stunden innan eller vad jag skulle göra stunden efter... hahaha

    2010-05-10 | 20:30:53

Kommentera inlägget här: