TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Charlie, mitt monster.

Kategori: Allmänt

Min Charlie blir tre år om två månader.

 

Han kan väldigt mycket. Han pratar, han kan skämta, han är otroligt snabb när han springer, han är jätteduktig på att sparka boll, han är jättestark och riktigt smart. Charlie är väldigt teknisk och hanterar våra iPhones utan problem. Charlie älskar att fota och att filma. Han äter otroligt bra vilket jag är så glad för. Han älskar att gå i affärer. Charlie vill INTE sitta i vagnen för det är för små barn säger han. Tyvärr blir han tvingad ibland när jag har bråttom till dagis, annars går han själv. Charlie har börjat gå på toaletten efter en lång period av vägran.

 

Han är helt enkelt en bra kille som kan mycket och lär sig hela tiden nya saker.

 

Just nu är han inne i en riktig treårstrots.

 

Han lyssnar inte och allt ska göras på hans sätt.

 

Han gör mig vansinnig och jag exploderar var och varannan sekund. Men sen gör han nåt underbart charmigt som bara Charlie kan. Då smälter jag igen...

 

 

Min Charlie är min lilla djävulska ängel.

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Bibi säger:

    Blev tårögd... Jäkla skit.. Igen liksom!!

    2010-05-24 | 17:26:41

Kommentera inlägget här: