TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Gratisbio.se

Kategori: Allmänt

Jag kom i kontakt med denna sida genom Beckah och beslöt mig för att testa. Det verkade ju jätteenkelt att samla ihop poäng och få bla presentkort.

 

Jag måste ju erkänna att jag är snäppet för lat för att sitta och samla poäng så jag registrerade mig och la ner när jag såg att jag inte fick poängen serverade på silverfat.

 

Men, inget är ju gratis och tur är väl det.

 

Lägger man inte ner lite tid och lust så får man ju ingenting. Det gäller ju med allt, jobb, kärlek och även poäng på Gratisbio.se

 

Jag beslöt mig för att prova igen och nu när jag läst lite mer och satt mig in i hur man kan jobba ihop till sina poäng så känns det mycket mer lockande. Det är lite utmanande... som en tävling med mig själv.

 

Dessutom är det ju ett utmärkt sätt för företag att få upp sina framtida kunders ögon för just deras företag.

 

Bara genom att gå in på ett företags hemsida kan man belönas med poäng och det gynnar ju både dig som poängsamlare och företaget vars hemsida besöks.

 

Jag rekommenderar alla att gå in och kika på Gratisbio.se och ge det ett försök.

 

 

 

//Take9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: