TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Hoppa groda

Kategori: Allmänt

Ikväll var det föräldramöte på skolan. Vi fikade och blev informerade om vad som händer i åk2.

 

Sen var det dags för att hoppa groda.

 

Vi delades in i grupper och fick små plastgrodor som vi skulle skicka iväg så långt som möjligt. Det var.... intressant.

 

 

Jag blev även påmind om tatueringen jag inte har gjort än :-P

Den ligger och "vilar" här i datorn. Får se om jag photoshoppar om den nåt mer eller om den duger som den är. Jag ska göra fler motiv också så jag har att välja på. Risken är väl då att det blir mer än en gaddning :-)

 

 

Jag bilstrejkar den här veckan (minst). Är så trött på att köra bil. Trött på att se soppamätaren dra sig mot TOMT. Det är fan dyrt att åka bil och jag har inte råd att nöjesåka längre. Den enda gången jag planerat att köra den här veckan är på torsdag då jag ska till zumban. Sen får det va.

 

Jag vill utöka min kompiskrets, så i sommar lär det bli en hel del grillfester hemma hoa oss med folk vi inte brukar umgås med. Det är både spännande och lite jobbigt eftersom jag inte kan slappna av med folk jag inte känner. Men nån gång måste man ju "inte känna" folk man VILL känna. Jag har ett par jag gärna vill lära känna och vad är bättre än att grilla tillsammans? Man hjälps åt, rör sig, äter och pratar. Det är en bra lära känna-aktivitet helt enkelt.

 

 

Så får det bli.

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: