TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

♥ Amore mio ♥

Kategori: Allmänt

Jag kommer ihåg när vi träffades... känslan jag fick i magen då jag såg dig första gången. Pirret och osäkerheten. Det var läskigt att bli så störtkär på en gång.

 

Vi skrev brev till varandra.

 

Brev som jag fortfarande har kvar och som gör mig alldeles varm och fjortisfnittrig av.

 

Du ritade fina bilder åt mig och skrev mitt namn i graffiti.

 

Jag var så osäker och rädd för att bli för kär.

 

En varning om pappa-jägarn med bössorna i garaget, höll dig inte borta.

 

Vi var oskiljaktiga.

 

Du såg på mig med sån kärlek i ögonen att jag önskade att den kärleken skulle vara för evig.

 

Du har gett mig så mycket under våra 13 år tillsammans.

 

Men det bästa jag fått är din trohet, kärlek och våra underbara barn.

 

Tack för allt.

 

JÄD ♥


Kommentarer

  • Bibi säger:

    Jävla skit...... Buähähä ... Buähähä

    2010-05-08 | 17:55:48

Kommentera inlägget här: