TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Nytt tak

Kategori: Allmänt

Hammocktaket sitter där det ska.

 

I morgon börjar mitt andra projekt... målningen. Svart ska det bli. Både högt och lågt.

 

Jag älskar att måla. Bara jag får vara i fred så går det som på räls. Det är lite terapeutiskt att måla. Det ska bli ordentligt gjort, inget hafsjobb.

 

Det ska se bra ut. Stilrent men med personlig värme.

 

Altanen ska bli en plats man vill vara på.

 

Ny infravärme ska upp också men det måste jag ha hjälp med pga elen. Det ska också göras korrekt så alla försäkringar gäller som de ska.

 

Ska det göras så ska det göras ordentligt på en gång.

 

Jag måste flytta en lampa också som sitter helt fel. Ser inte bra ut.

 

Trallen borde skrubbas och oljas in men det vet jag inte om jag fixar själv. Jag mår så illa av oljan.

 

Det ska köpas lite blommor, växter, krukor och lyktor som ska smycka altanen.

 

Jag hoppas att det kan bli så bra som jag har en bild av i mitt huvud.

 

Bara det inte blir överdrivet och överpackat med en massa saker i ett virr varr och kaos i stilar är jag nöjd. Måste hålla mig till en plan och inte dras med av mitt köpberoende.

 

Det blir nog bra.

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: