TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Regn och rusk

Kategori: Allmänt

Blääää va det är kallt ute. Tur att man har snygga gummistövlar.

 

Hittade det jag skulle på Nisses och tur var väl det. Annars hade det också lagts på högen av saker som gör mig irriterad.

 

Jag har ett projekt framför mig... ett sätt att försöka få ut mig all skit som lägger sig som gojs i min happybox.

 

Det är inget jag tänker basunera ut här i bloggen för om jag sen inte genomför det, behöver jag inte se ut som en quitter. Jag vill inte säga att jag ska göra saker och sen inte göra det. Ord och löften betyder ingenting, det är action som gäller.

 

Mitt projekt kommer att kräva en jäkla massa kreativitet, vilket jag är född med, men nyttjar allt för sällan. Det kommer att kräva en hel del "tro-på-mig-själv" och en hel del kvävande av "inte-bra-nog".

 

OM det i slutändan visar sig att jag är stolt och nöjd över det jag åstadkommit, kan det hända att det kommer ut bilder här.

 

 

 

 

 

På tal om skapande.

 

På lördag ska herr och fru Bolognini lägga nytt golv i Melles rum. Vi, tillsammans, lägga golv i ett mycket litet rum, med power tools.

 

Borde vi meditera innan eller ta happy pills för att klara det?

 

Herre gud, borde filma.

 

 

 

Jag ska även göra i ordning fram och baksidan. Det ser ofärdigt och helt enkelt skitkass ut.

 

Nä, rent ska det bli. Blommor överallt. Gärna nymålat.

 

Fru B får dra på sig målaroverallen och börja pensla helt enkelt.

 

Tur att Herr B har pengar så han kan försörja mig och mina hobbies.

 

Jag gillar dig Micke.

 

 

 

SOOOOOOL... jag behöver soool!!!!

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: