TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Sicken pappa, sicken man!

Kategori: Allmänt

 

 

 

Vi må varit tillsammans i 13 år men ta mig tusan, jag älskar Micke mer för varje dag som går.

 

Idag överträffade han sig själv och lyckades med konststycket att överraska mig inte bara en gång, utan TVÅ!!!

 

 

Morsdag blev en succé hemma i familjen Bologninis stuga.

 

 

Först i morse fick jag ju en japansk blodlönn och det kröp i mina gröna fingrar, så ut på framsidan och plantera. Sen hemma hos svärmor kom Melle skuttandes med ett jättefint egengjort morsdagskort och en hjärteask Lindt choklad. Underbara unge!

 

Väl hemma packade vi in alla saker från bilen och jag och Charlie gick före till huset.

 

Till min stora förvånad kom Melle dragandes med en sån solstol som jag önskat mig!!!!!

 

Jag, som var så lycklig över den underbara dagen, gick överstyr i lycklighet (om man får uttrycka sig så).

 

Det var en så fin röd solstol.

 

 

Jag är så lyckligt lottad som har en sån underbar man. Han vet äntligen hur man överraskar mig ;) och det, mina vänner, är inte många som kan.

 

Tyvärr blir jag väldigt sällan överraskad.

 

 

 

Jag är lycklig ända in i själen.

 

 

Tack älsklingar!!

 

 

 

 

 

//Take9 aka mamma


Kommentarer

  • Tinis säger:

    Härligt att du haft en bra dag! Kram

    2010-05-30 | 21:14:01

Kommentera inlägget här: