TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Tania tänker tillbaka

Kategori: Allmänt

Jag tänker på min klass i låg/mellan och högstadiet. Vi var så normala, trevliga barn i klassen. Ingen som var elak mot någon annan. Visst var det väl små retstickor till killar vissa av dem men alla hade hjärtat på rätta stället.

 

Vi hade kul tillsammans och föräldrarna engagerade sig i vår klass och arbetade för att vi skulle vara ett sammansvetsat gäng.

 

Vi åkte på vildmarksresa i 6:an till långt-bort-i-skogen (Lesjöfors tror jag att det var). Trampade dressin, tältade, åkte forsränning och hade allmänt skitkul och jättespännande.

 

Vi hade roliga timmen, disco, loppis osv osv. Många av oss umgicks även på fritiden och även nu som vuxna håller vi ihop.

 

Jag saknar vår klass.

 

Det är så många som bara försvunnit... människor som man såg sist 1994 sista dagen i nian.

 

Jag skulle helt klart kunna tänka mig att skrapa ihop hela klassen och ha ett riktigt stort grillparty men det är ju svårt när man inte vet var folk är.

 

Ja, jag gillade vår klass

 

Vi var så bra.

 

 

Så om ni läser detta, ni som gick i 1-9b1 Rösegårdsskolan och Bäckbyskolan, hör gärna av er.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: