TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Tom tommare tomst?!

Kategori: Allmänt

Nä, så var det visst inte.

 

Men nu känner jag mig verkligen som en pangad ballong.

Luften försvann helt.

 

Innan Micke hann hem körde jag och MellePellePäronPung en städmania på plan 1. Melle plockade undan leksaker och dammsög medan jag sanerade köket. Tre soppåsar gick jag ut med också eftersom det är torsdag och sopkärlen är tomma då. Charlie gjorde absolut ingenting för att hjälpa till utan gick och slog Melle med en innebandyklubba istället.

 

Melle och mamma fick varsin "va-duktiga-ni-är-puss" av pappa Micke när han kom hem. Sen försvann han upp på kontoret för att räkna timmar.

 

Charlie, vrång som bara han kan vara, vägrade gå upp för nattning. Elaka mamma, ännu vrångare än vrånga sonen, fick sin vilja igenom trots skrik och panik. Slängde upp ungen på tjottan och beordrade en kissning, och kors i taket , han kissade!!!

 

Min son, Charlie, toaletthataren, kissade på riktigt i toaletten.

 

Are you impressed, I´m impressed?!

 

Så nu jäklar kör vi toalett-boot camp från och med i morgon.

 

Sonen ska bli rumsren innan han fyller tre.

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: