TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Usch va besviken jag är.

Kategori: Allmänt

Skit skit skit!!

 

Det stod 8-10 minuter inte FEM. Och vid fem minuter var de övergräddade på kanterna. Nej självklart tittade jag inte till dem innan. Hade jag varit så smart hade jag inte blivit på besviken.

 

Men skam den som ger sig.

 

Jag kan ju inte skämma bort killarna med perfekta bakverk hela tiden. Det är hembakat och det ska se lite hembakat ut också :-P

 

Micke min underbara perfektionist smakade en bulle och sa " ja lite brända var de allt". Då ska jag tillägga också att den tuggan han tog var precis på den kanten som var "övergräddad". *morr morr*

 

Men men... mitt baksjälvförtroende fick sig en törn ikväll. Kanske bra att ta ner mig på jorden igen.

 

Nu är det dags att sova.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: