TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Du får mig att bli alldeles varm...

Kategori: Allmänt

...min underbara vinterjacka. Jag är så glad att jag köpte jackan jag ville ha, när jag egentligen inte behövde den. Idag visade den sig vara riktigt användbar.

 

Virriga jag åkte till skolan på fel dag :)

 

Idag var det grupp 1 som hade redovisning och eftersom jag tillhör grupp 2 skulle jag ha varit ledig. MEEEEN, jag hade glömt att ändra i kalendern och åkte dit ändå. Men det gjorde inget. Det visade sig vara riktigt trevligt. Jag kände mig hemma i grupp 1.

 

Ni i grupp 2 är för smarta för mig :P jag känner mig stressad och pucko på lektionerna.

 

Jag tog beslutet idag att jag ska byta grupp helt enkelt.

 

Jag menar... varför ska jag sitta och låsa mig på lektionerna när jag kan lära mig nåt istället :)

 

I morgon går jag sista lektionen med grupp 2 sen hoppar jag över till andra gruppen. Det är så skönt att man kan känna efter hur det känns och sen byta om man vill. Istället för att bli indelad i grupper utan möjlighet till byte.

 

I morse ställde det till det lite för mig eftersom vi hade ett grupparbete och eftersom jag egentligen inte skulle vara där så var ju inte min grupp där heller. Men jag bildade en ny grupp med två andra ensamma själar och fick in arbetet i alla fall. Det är så härligt med min klass... man kan arbeta med precis vem som helst och alla är så bra.

 

Jag hoppas inte min första grupp saknar mig allt för mycket. Jag har ändå inte så mycket att tillföra :(

 

SNÖÖÖÖÖÖ!

 

Jajamensan, nu är det snö så långt ögat når.

 

Det var läskigt att köra den lilla bilen eftersom den är så lätt. Det slängdes hit och dit i spåren på vägen. Men hem kom vi i alla fall.

 

Tack Micke för att du bytte till vinterdäck i tid!

 

Jag älskar dig, mest.

 

 

 

Nu är det dags att röra om i kalopsen :)

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Marie säger:

    Åå va tråkigt att du byter, saknar dig redan!

    och du e inte alls pucko ditt pucko ;)

    2010-11-09 | 22:37:53

Kommentera inlägget här: