TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Blank rad

Kategori: Allmänt

Hur var det nu med att blogga mer?
Jo, men jag tycker ju så här att om jag inte har nåt vettigt att skriva så känns det lite värdelöst att skriva nåt bara för att skriva... vem vill läsa blaj?
Nu säger jag inte att allt jag skriver är världsnyheter och värt att veta, men ändå nåt roligare än att "jag gick upp, klädde på mig och gick till skolan". Kanske inte är så spännande.
Men idag har jag i alla fall gått upp... väckt barn... klätt på mig... blivit arg på barn... fixat skolväskan...
Igår däremot gjorde jag testcupcakes till E-Js bröllops som är nästa helg. Jag gjorde visserligen bara smeten som ska vara på ccsen, men det är ju för att jag vet hur själva grunden smakar redan. Måste ha nåt som passar ihop med den och som är lätt att arbeta med. Jag kom fram till en bra smet i alla fall som blev godkänd av alla som åt. Undrar hur många B slukade när han var här igår. Hoppas att syrran fick någon av dem jag skickade med....
Idag i skolan har vi först ekonomistyrning. Jag måste träna på nollpunkten kände jag igår. Jag har inte riktigt flyt i det än.
På eftermiddagen har vi en deltenta i bokföring. Det känns ok. Jag tycker att det är lite spännande med test. Det är som att skrapa en lott... man vet aldrig hur mycket man kan eller om man klarar sig.
Nu är det dags att åka till dagis och skola.
//Take9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: