TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Cashewnötter för dyrt för mig

Kategori: Allmänt

Ja hade inte Micke varit med på Maxi hade jag inte köpt cashewnötter. En påse kostade 30kr och det var bara jag som ville ha dem. Självklart var tanken... "de är för dyra". Bara för att det var till mig.

 

Vi var in en sväng på Maxi där Amy Diamond satt och signerade skivor. EMD, var på intågande men vi såg dem igår på tv, det räcker gott och väl :)

 

Erikslunds vägar var som vanligt lika igentäppta som Mickes näsa vintertid. Och självklart måste han påpeka det som en gammal surgubbe. Om jag hade fått ett öre för varje gång han gnäller om trafiken på Erikslund, hade jag varit så jäkla rik nu så ni förstår inte.

 

Men det är charmigt.

 

Micke är en sån gammal surgubbe som man inte kan låta bli att älska :) (fast han är ju inte gammal, än)

 

Nä, slutar jag inte nu blir han väl ond på mig hahaha.

 

Tack för nötterna, Micke!

 

 

 

Ikväll ska jag ligga i soffan alldeles ensam och äta chips och dipp. Micke ska ner och spela ölbowling med P. I morgon skulle jag vilja köpa kläder till mig... men vi får väl se hur det blir med det.

 

Micke vill att jag ska köpa kavaj och finkjol till jobbet.

 

Lördagen är i full gång och snart ska jag njuta av den, men först ska jag sortera strumpor innan Micke slååååår mig :)

 

 

Ha det!!

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: