TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Nä nu jä*lar

Kategori: Allmänt

Nu är jag förbannat upprörd.

 

Ska man inte få tycka och tänka som man vill längre utan att folk ska spy galla över en? Ska man behöva censurera sig själv och trycka ner det man känner?

 

NEJ säger jag!!!

 

Jag är jag, du är du och alla andra får vara som de känner för att vara. Jag tänker på mitt sätt. Jag har mina värderingar. Jag sköter mitt och förväntar mig att andra gör det samma.

 

Vi är alla olika och ingen tänker lika till 100%. Fan, va tråkigt det vore!

 

Men vi måste ju för sjutton acceptera att det vi tycker inte passar alla och vi måste acceptera utan att konfrontera. Om du tycker att någon är ett as behöver du inte spotta det i ansiktet på vederbörande. Vad gör det för nytta???

 

Acceptera olikheter och glädjs åt likheter.

 

Fan, om alla ska gå och vara sura på varandra för att de inte tänker som en själv, vad är det för liv???

 

LÄGG NER!!!!!

 

 

 

M, jag accepterar dig! <3 Och jag är glad att vi är vänner.

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: