TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Nytt jobb!

Kategori: Allmänt

Ja nu var det ju ett tag sen jag skrev här.... igen... men jag ska inte ursäkta mig. Det är ju min blogg och jag skriver när jag känner att jag har nåt att plita ner :)

 

Förra veckan fick jag ett mail från ett av bemanningsföretagen som jag är inskriven hos. De hade ett extrajobb här i stan som jag blev intresserad av. Det var tisdagkväll jag fick mailet och samma kväll sökte jag jobbet. Dagen efter kl 10 ringer det på telefonen... intervju! Jajamensan, snabba ryck. Det var ett givande samtal och efter att vi avslutat tog det extakt 6 minuter till hon ringde upp igen och sa att jag gått vidare till kund.

 

Kundmötet, intervju #2, var redan nästkommande dag. Eftersom jag hade en föreläsning på eftermiddagen fick jag komma redan kl 10.00.

 

Trevligt möte, trevlig mäklare, virrig Tania.

 

Efter mötet glömde jag min almanacka och penna kvar på hans kontor :O

Men upp igen och hej och hå... jag gjorde intryck i alla fall... sen om det var positivt eller ej spelar ju ingen roll för han sa att han hoppades att få se mig igen.

 

Fredag - stor tenta i ekonomistyrning. Gick bra! Har inte fått resultatet än men ett G har jag väl ändå skrapat ihop.

 

Efter tentan hämtade jag upp Micke, som berättade att de ringt från bemanningsföretaget men de skulle ringa senare. Vi åkte ner på stan och mötte upp ett par tjejer från klassen för att käka lite tentalunch.

 

"Mina" tjejer är så härliga!

 

Hem och hämta barnen och sen började jag med förberedelserna inför bröllopstårtan som skulle vara klar dagen efter.

 

Telefonen ringer och min nuvarande KC - konsultchef, berättade att jag fick jobbet med start redan på söndag :P

 

Wiiihoooo!!!!

 

Jag har fått ett extrajobb som visningsvärdinna på visningar av nyproducerade lägenhetsprojekt.

 

 

 

Det är cool!

 

 

Jag berättar mer om arbetet vid ett senare tillfälle... nu är det dags för skola.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: