TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Sega söndag

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt och undrade varför det var så tyst. Charlie brukar ju vara uppe tidigt men han sov som en stock. Det var ju skönt men det är ju lite läskigt när det väl händer. Tror alltid det värsta såna mornar. Då måste jag gå upp och titta till honom.

 

Men i alla fall så hade jag inget inplanerat och det gjorde mig så rastlös. Jag messade mina systrar och kollade om jag fick bjussa på IKEA-frukost.

 

Vi åkte dit och träffade på P som också var där för att äta frukost.

 

Jag och T gick omkring på IKEA efter frukosten och hann med en liten tur in på Guldfynd också. Jag behövde köpa en billig diskret klocka som jag kan ha när jag jobbar. Jag hatar att ha på mig klocka och undviker det gärna men när jag jobbar måste jag kunna hålla tiden för stängning och då ville jag ha en billig klocka. Självklart höll jag mig under min "gräns".

 

Jag kom hem till lunch och började laga mat. Visserligen var jag fortfarande mätt efter frukosten men det ska ju lagas mat till tre hungriga killar också.

 

Efter lunchen sjönk jag ner i soffan och fastnade i tvn, Transformers. Efter filmen tittade vi på Avatar igen. Vi såg den på bio i 3D men den var lika bra utan den effekten.

 

Charlie har varit blöjfri idag utan olyckor. Men han är fortfarande inte intresserad av toaletten och går inte självmant. Jag får tjata på honom och glömmer jag bort att påminna honom så kommer han att kissa ner sig. Jag hoppas att han ändrar sig snart för jag är less på blöjor nu.

 

Nu är Micke hos B och hjälper honom med en tv. Melle är uppe i rummet och Charlie lägger pussel. Det är skönt, men det kryper lite i min kropp. Det är för segt. Det händer ingenting.

 

Nu har jag fastnat i ett UR-program om asberger syndrom.

 

Trodde att det skulle kännas bättre av att blogga men nääää...

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: