TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Charlie sjunger sa hon.....

Kategori: Allmänt

Skitdag idag.

 

Skulle hjälpa m att duscha idag men möttes av total motstånd direkt. Det tog säkert 30 minuter lirkandes innan jag till slut tappade fattningen helt och ropade på p. Efter många om och men lyckades vi få in m i badkaret. Jag gjorde det jag skulle och så vidare och så vidare.

 

Det hjälpte inte mitt redan pissiga humör ska jag tala om.

 

Sen när jag sitter vid köksbordet märker jag hur m, som är ute i hallen som vanligt, sätter sig på huk, ler och börjar prata. Öh? Vem pratar hon med tänkte jag och gick och tittade. Ingen annan var i hallen... inte ens hunden eller någon katt...

 

Jag frågade vem hon pratade med och svaret blev Charlie och så pekade hon på ett par skor. "Charlie sjunger" säger hon. Jag tar upp skorna och frågar om hon tror att det är Charlie jag håller upp.... ja, blev svaret.

 

 

 

 

Nu orkar jag inte skriva mer............

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Martina säger:

    STOR KRAM!

    2010-09-05 | 13:34:17
  • Malou säger:

    Du är en superhero ibland...just so you know!

    2010-09-05 | 21:01:59

Kommentera inlägget här: