TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Debet och kredit, t-konto, UB och IB...

Kategori: Allmänt

För en gångs skull kunde jag göra alla uppgifter vi fått i läxa direkt under lektionstid. Jag förstod allt och bortsett från ett par missade nollor så flöt det på. Skönt att hålla på med sånt jag kommer ihåg från hösten -09.

 

Däremot gick morgontimmarna mindre galant. Ekonomistyrning med säkerhetsmarginaler, täckningsbidrag, nollpunkt och minimikalkylering.

 

Saker som kan få en att gråta, helt enkelt.

 

Men men... i morgon fyller jag år och då har jag vigt dagen till shopping och kvällen till familjebesök.

 

Jag och M ska åka till Tuna park och gå i butikerna där. Käka lite lunch på woken och bara ta det lugnt. Hoppas att jag hittar nåt skoj också. Saknar ju fortfarande ett halsband och ett par örhängen att ha på bröllopen. Vill gärna ha nåt nytt.

 

Micke jobbar hemma i morrn så han har lovat att jag ska få sovmorgon tills det är dags att hämta M i Dingtuna.

 

Ja jag vet att det är självstudiedag och det är menat att man ska sitta med näsan i böckerna då, MEN min födelsedag är helig och plugga kan jag göra på kvällen när jag inte orkar fylla år längre.

 

Segt som kola i min hjärna nu... hör fotboll där nere och det går jag inte med på. Slänger mig nog i sängen istället.

 

Det har varit en ok dag idag som gått alldeles för fort.

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Ludde säger:

    Ser inget inlägg men jag får väl gratulera på födelsedagen så här :) GRATTIS!



    Häls från Ludde (Din mans kollega)

    2010-09-29 | 18:11:27

Kommentera inlägget här: