TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Mätt som en plätt

Kategori: Allmänt

Vi var ute och käkade mat hos pappa. Det blev ravioli med pappas köttfärssås mmmm gott.

 

Jag åt alldeles för mycket så nu mår jag nästan lite illa. Ungarna käkade lördagsgodis och chips efter maten. Micke och pappa kollade på fotboll och jag satt och njöt framför brasan. Lugnt och skönt.

 

Vi åkte hem och slängde Charlie i säng. Min lilla blondie var härligt trött, men nöjd och glad. Jag läste "Prins Charlie"-boken sen släckte han och sa god natt. Hoppas att han sover lika länge i morgon som han gjorde i morse.

 

Micke vill kolla på mer fotboll så det blir väl tidig läggning för mig också antar jag.

 

I morgon ska jag ner på stan med Petro.

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: