TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Press i projekt

Kategori: Allmänt

Igår startade vårt första projekt i skolan. Och självklart känner jag mig överväldigad och att vi egentligen gör mindre än vad som krävs. Men så är jag jämt. Jag tror alltid att det jag gör är inte gott nog... att det jag gör inte duger utan att det förväntas mer av mig.

 

Tufft för mig. Särskilt när vi ska arbeta i en projektgrupp. Är jag ensam kan jag styra själv och överarbeta mig men nu är det andra som också spelar roll. Jag måste lära mig att anpassa mig efter andra och inte bara köra på för fullt.

 

Jag hoppas i alla fall att vårt projekt kommer att bli godkänt.

 

Idag ska jag hämta Petro sen ska vi till Hälla och fika och slösa tid.

 

Micke ska ha över killarna ikväll (troligtvis) för det är fotboll. Då ska jag bara ligga i sängen och glo på tv aaaaalldeles ensam :)

 

 

Ha en bra dag!

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: