TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Tanten blir äldre

Kategori: Allmänt

På onsdag fyller jag år igen.

 

Tänk att jag har varit så uppslukad av skolan, barn, läxor och andra saker, att jag helt glömt bort min födelsedag! Det händer inte ofta ska jag säga. Micke frågade mig vad jag önskade mig i födelsedagspresent igår och jag fattade ingenting. Just ja!

 

Jag gillar födelsedagar. Man får vara lite xtra speciell på sin dag tycker jag.

 

I år ska jag åka på shoppingutflykt med M till Tuna Park. Det blir lunch som vanligt på woken för mig. Gillart!

 

Jag köpte just en laserskrivare från Dustin så jag vet inte riktigt hur mycket pengar jag kan spendera men det gör inget. Det är kul att gå i affärer och tankeshoppa lite. Melle måste visserligen ha fler hoodies och fler byxor. Han växer som ogräs. Det är i alla fall prio ett den här gången.

 

Sen måste jag ha skooooor. Om jag inte hittar ett par här i V-ås måste jag hitta i E-tuna. Annars får jag klä fötterna med näver och rep när jag ska på bröllop. Mja... kanske inte riktigt så illa är det väl men fin vill man vara. Ska hitta ett par snygga leggins också... och ett halsband... och örhängen...

 

Idag hade vi projektpresentationen och det gick ju som på räls. Tjejerna och jag lyckades!! Och jag måste ju få skryta lite över vår fina powerpointpresentation. Den var riktigt proffsigt gjord tycker jag. Stilren och lugn.

 

Jag har så ont i skallen nu, men det får man väl kanske räkna med när man haft en hektisk vecka i skolan.

 

Så kvällen blir lugn. Pizza och chips framför tvn.

 

Skåla med Cola!

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: