TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Yes yes yes!

Kategori: Allmänt

Första dagen den här veckan då jag får sova längre än till kl 6.30. Känns skönt.

Melle vaknar som vanligt tidigt men han lägger sig och läser eller glor på tv då. Charlie sov jättelänge idag. Vanligtvis går han upp runt kl sex men idag sov han till nio. Det var riktigt skönt.

 

Tog en varm dusch.

 

Sen åkte jag och Charlie till Nisses för att köpa lite pussel till grabben. Han sitter jämt och pusslar på dagis så jag tyckte att det var dags att få ett lite mer utmanande pussel. Vi hittade en låda med fyra pussel i. Olika svårhetsgrad. Ett pussel med fyra bitar (alldeles för enkelt), ett med sex bitar (också enkelt), ett med 9 bitar och ett med 16 bitar. Det med 16 bitar blev lite av en utmaning men efter ett par minuter var det också lagt.

 

Jag hittade ett par pumps på Nisses (!). De kostade bara 275kr och sitter bra på mina fötter, vilket är ganska väsentligt.

 

Idag har jag ingen energi alls :( Känner mig trött och grinig. Vill bara lägga mig i soffan och inte göra ett skit idag men jag har lovat pappa att vi ska komma ut och äta kvällsmat med honom.

 

Men nu tänker jag i alla fall lägga mig en stund.

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: