TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Tenta XL

Kategori: Allmänt

Ja, idag hade halva klassen tenta i Excel. Andra halvan har i morgon.

 

För att inte avslöja något säger jag bara att det var kul att kunna allt och även känna att man gärna hade velat ha lite mer utmanande uppgifter för att verkligen få visa sina kunskaper. För att få ett VG på den här tentan tror jag inte är så svårt.

 

Jag tycker att man ska kunna mer än det som var med på tentan för att få ett VG. Ribban var satt lågt tycker jag.

 

Men det är ju jag... mina åsikter... mina kunskaper som jag vill ska sättas på prov ordentligt.

 

 

NU säger jag ju inte att jag är 100% säker på att jag har alla rätt. Jag har säkert nåt slarvfel i nåt tal i nån formel någonstans, som vanligt. Trots att jag går igenom det jag gör en miljon ggr för att jag inte ska ha några såna fel.

 

Men men, det ska bli lite extra spännande att få tillbaka tentan och se vad man får för poäng.

 

Det är kul att äntligen få känna sig duktig.

 

Jag är väl antagligen duktig på sånt jag tycker är kul. Och jag tycker att excel är jättekul.

 

Efter tentan åkte jag till affären och fyllde på mjölkförrådet. Jag köpte kaffe till min käre make också :)

 

Vi åt lasagnen från igår till lunch, jag och Micke... kostnaden inkluderade jag i gårdagens middag så jag räknar på en lunch på 0kr idag :P

 

Jaja.. jag är manisk... so?!

 

I morgon blir det bad igen och kanske träning på kvällen.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: