TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Allt för barnen

Kategori: Allmänt

Ja så är det väl... eller?

 

 

Micke har åkt iväg för att köpa en stor studsmatta till trädgården. Den lilla räcker inte till längre, tycker han. Barnen är ju så stora nu :P

 

Vi hittade en på Blocket.se som var billig. Skyddsnät hittade vi också men de var på semester så det får vänta en vecka.

 

 

I morgon är planen att vi ska åka och bada. Hoppas att vädret blir bättre.

 

På torsdag blir jag utbjuden på bio av min man, bara för att. Vi ska se Inception med Leonardo di Caprio. Jag har inte något att säga om filmen för jag vet inte så mycket om den än. Tydligen ska det vara lite weird. Men sånt gillar vi.

 

På fredag, vår 5-årsbröllopsdag, ska jag bjuda över lite folk på tårta och kaffe. På kvällen ska vi ut och äta på di Spagna som är "vår" restaurang.

 

Det är så mysigt att vara bara jag och Micke. Jag gillar barnen med och tycker att det är jättemysigt att hitta på saker hela familjen trots alla småtjafs mellan killarna. Men det är ju så underbart att bara få vara vuxna och bara lägga sin uppmärksamhet på sin älskling. Vi borde ha det som rutin egentligen. En dag i månaden då vi går på bio och käkar på di Spagna. En dag i månaden är ju faktiskt inte så mycket, men det ger massor. Nåt man ser fram emot och kan längta till. Det ska jag ta upp som förslag när Micke kommer hem.

 

Nu är han iväg och köper ett skyddsnät också för det vi hittade på blocket var tydligen för litet. Vi hade kollat fel på storleken på studsmattan. Den var lite större än vad vi räknat med.

 

Hmm.... tillbaka till tårtan till fredag... undrar hur jag ska göra den.

 

 

 

 

Får fundera lite på det...

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: