TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Charlies arm

Kategori: Allmänt

Charlie har sovit oroligt inatt... vet inte om han yrade pga det starka smärtstillande han fick på akuten igår eller om det bara var mardrömmar efter traumat.

 

Vi gick upp varannan gång jag och Micke.

 

Charlie vaknade som vanligt runt 7 och kom till oss. Hoppade upp i sängen utan problem och använde båda armarna.

 

Jag fick klämma och känna på armen och böjde den hit och dit och han reagerar inte med smärta. Den är inte svullen eller varm. Han använder armen som vanligt så jag tror att allt är på plats nu och inga sprickor. Annars hade han nog fortfarande haft ont. Nu har ju även medicinen från akuten gått ur kroppen.

 

Det var en pärs igår men jag är så stolt över vår stora treåring som uppförde sig så bra, trots hunger och sömnbrist.

 

Idag har jag lovat filmkväll med popcorn, godis och cola. Han fick bestämma det igår på akuten.

 

 

Min tappre lille prins Charlie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: